donderdag 1 september 2016

Geneesmiddel of lapmiddel?

Even een hersenspinsel van het weinige dat nog zou werken bij mij.
Al nog voordat ik de diagnose van Parkinson kreeg stelde ik mij volgende vraag.
Er bestaan vele aanslepende degenererende aandoeningen waar geen genezing voor bestaat. Waarom zou de medische industrie hier ook naar zoeken en dit willen als je weet dat ze fortuinen maken op medicatie die enkel lapmiddelen zijn. En ja, vandaag in het nieuws een doorbraak voor alzheimer. Ze zouden een geneesmiddel hebben gevonden om deze ziekte te stoppen. Volgens mij de verkeerde woordkeuze, ze vonden een lapmiddel die je elke maand via baxter moet toedienen om de ziekte onder controle te houden. Maandelijkse inkomsten verzekerd voor de uitvinders. Doet mij denken aan de programmatie bij huishoudtoestellen om de levensduur van het toestel te manipuleren. Ook daar zorgen ze voor hun inkomsten door manipulatie.
Ben ik een doemdenker of een zwartkijker? Nee, ik ben nuchter en realistisch.

1 opmerking:

  1. Ben je op zoek naar een heel echte lening? Het goede nieuws is hier! ! ! Wij bieden leningen aan tegen een rentepercentage van 3% per jaar. LENINGEN voor het ontwikkelen van zaken We zijn gecertificeerd, betrouwbaar ,? betrouwbaar, efficiƫnt, snel en dynamisch. Contact? ons E-mail: allrisefinancial@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen